Jak na úspěšný web?
Lámete si hlavu s tím, proč váš web nebo e-shop není tak úspěšný, jako konkurence? Službami nebo produkty to není, to máte vyzkoušeno, o vše je zájem. Možná jen nemáte dostatečně dobře připravené webové stránky a internetový obchod, aby u vás zákazníci nakupovali a zalíbilo se jim u vás. Možná jsou vaše stránky zastaralé a zákazníci nenajdou všechny informace, které ke svému nákupu potřebují. Možná jsou stránky a hlavně e-shop pomalé a to se ne všem zákazníkům líbí. Většina z nich raději najde zboží jinde, než aby čekalo a nákup se jim tak výrazně prodloužil. Mnohdy si i nákup rozmyslí. Aby se to nestávalo, je důležité mít neustále rychlý, uživatelsky přívětivý a bezpečný web i e-shop. Jak na to?
Než se začne tvořit
Společnost Wpdistro dobře ví, že každý, kdo chce nové stránky a e-shop má své představy. Proto si společně sednete, projdete všechny informace a zjistíte, co vlastně za pomoci webu a e-shopu chcete dosáhnout. Nastavíte si cílovou skupinu, pro kterou web tvoříte a sestaví se analýza daného systému. Do toho se zapracují vaše návrhy a podněty.
Design je potřeba
Než se vůbec pustí do programování a nastane tvorba webů, je potřeba navrhnout web. Ten je prokonzultovaný s odborníky na UX/UI a také zapadá do psychologie barev. Ke všemu máte jako klienti přístup a je důležité, abyste se vším souznili, protože to bude vaše prezentace. Společně pak ladíte web a e-shop tak, aby byl dokonalý a mohlo se přejít k dalšímu kroku.
Obsah je klíč
Pro dosažení správných cílů je potřeba myslet také na texty, protože ty tvoří půlku prezentace a mnohdy jsou to právě ony, které zákazníky přesvědčí, aby nakoupili. Tvorba e-shopu je na tom podobně, než se vůbec něco připraví, máte o všem informace, vidíte, jak vše vypadá. Vše se několikrát testuje a zajišťuje se, aby fungovalo vše tak, jak má.